La meg lufte min siste forretningsidè, basert mer på innfall enn økonomisk inntjening (i likhet med bokbransjen altså): klesmerker som ikke pakker det inn, går rundt grøten eller holder seg til antydningens kunst.
Lindex har for eksempel valgt å kalle BH'er for de av oss som av naturlige årsaker helst avstår fra aerobics for følgende: Generous. Skal man gni det inn kan man like gjerne dra det enda lenger. Hva med Fat Cow, Miss Balloon eller Jo Brand's? Og i den andre enden av skalaen: Two Aspirins on an Ironing Board?
Jeansmerket barn-ass? Rubber-ass? Too fucking old to wear these? Visst svir det, men ironigenerasjonen er tvunget til å elske nyansene.
Legger også til at alt med leopardtrykk bør selges merkeløst, men med en advarsel fra myndighetene om at man fra evt. kjøpstidspunkt er uønsket i landet (Gjelder til opplysning også bruk av allværsjakker i bynære områder, samt ved inngåelse av medlemskap i Elexia).
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
Hva er galt med leopardtrykk?
Alt
Legg inn en kommentar